3:16PM 10.2.14

Posted in: - 0 Comment
Innalillah wainna ilahi raji'un..

2nd May 2012 7.41AM GMT +8

Posted in: - 5 Comment
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh korang semua. Thanks tau atas segalanya.. Aku nak minta maaf.. Semoga kau berada dalam keadaan sihat-sihat sahaja.. dimurahkan rezeki.. diberkati hidupnya.. dan dipermudahkan dalam membuat usaha agama.. 19,20,21 Mei ni.. ada Ijtimak dekat Masjid Sri Petaling.. Harap kau leh hadir lah kat situ. boleh kenal lagi agama dengan lebih mendalam @ mengenali Allah.. 27.5.. Ustaz Azhar Idrus punye ceramah dekat Masjid Negeri, Shah Alam.. Harap aku dan kau semua dapat pergi situ la. Best kot, aha. aku pun da 4 kali terlepas.. harap yg ke-5 ni rezeki aku la.. dan korang semua. mudah-mudahan.. Bak Kata UAI, tak kisahlah kau mat rempit ka, mat moto ka, mat rock ka, mat gusti, mat bola ka apa ka.. tetapi mesti kembali kepada fitrah juga.. iaitu.. Agama Islam. aha. jadi. meh le dtg dgr kuliah agama kat masjid or join org tabligh nye majlis... selalunya depa buat lepas maghrib iaitu Majlis Fikir atas Iman & Amal.. byk faedahnye woo. aha.. Semoga dipermudahkan.. :)

7 Oct. 2011 11.47AM GMT +8

Posted in: - 2 Comment
BILA AKU NAK ADA PERASAAN TAKUT NIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23th May 11.19PM

Posted in: - 2 Comment
Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Akan lahir selepas aku beberapa pemimpin yang mementingkan diri sendiri dan yang melakukan perkara-perkara yang tidak disukai oleh kamu. Para Sahabat bertanya, “Wahai Rasulullah apakah yang engkau hendak perintah dikalangan kami ini sekiranya terdapat perkara seperti itu? “Baginda s.a.w. menjawab, “ hendaklah kamu menunaikan tanggungjawab kamu dan memohon kepada Allah segala hak-hak yang kamu perlukan.”

Riwayat Al-Bukhari dan Muslim

23th May 2011 GMT +8

Posted in: - 0 Comment
Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dlm kalangan kamu.Bukan juga yg paling soleh dlm kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas utk diri sendiri.
Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah.
Maka akan jadi sikitlah org yg memberi peringatan.
~Imam Hasan Al-Basri~

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.