2nd May 2012 7.41AM GMT +8

Posted in: - 5 Comment
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh korang semua. Thanks tau atas segalanya.. Aku nak minta maaf.. Semoga kau berada dalam keadaan sihat-sihat sahaja.. dimurahkan rezeki.. diberkati hidupnya.. dan dipermudahkan dalam membuat usaha agama.. 19,20,21 Mei ni.. ada Ijtimak dekat Masjid Sri Petaling.. Harap kau leh hadir lah kat situ. boleh kenal lagi agama dengan lebih mendalam @ mengenali Allah.. 27.5.. Ustaz Azhar Idrus punye ceramah dekat Masjid Negeri, Shah Alam.. Harap aku dan kau semua dapat pergi situ la. Best kot, aha. aku pun da 4 kali terlepas.. harap yg ke-5 ni rezeki aku la.. dan korang semua. mudah-mudahan.. Bak Kata UAI, tak kisahlah kau mat rempit ka, mat moto ka, mat rock ka, mat gusti, mat bola ka apa ka.. tetapi mesti kembali kepada fitrah juga.. iaitu.. Agama Islam. aha. jadi. meh le dtg dgr kuliah agama kat masjid or join org tabligh nye majlis... selalunya depa buat lepas maghrib iaitu Majlis Fikir atas Iman & Amal.. byk faedahnye woo. aha.. Semoga dipermudahkan.. :)

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.