2nd May 2012 7.41AM GMT +8

Posted in: - 5 Comment
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh korang semua. Thanks tau atas segalanya.. Aku nak minta maaf.. Semoga kau berada dalam keadaan sihat-sihat sahaja.. dimurahkan rezeki.. diberkati hidupnya.. dan dipermudahkan dalam membuat usaha agama.. 19,20,21 Mei ni.. ada Ijtimak dekat Masjid Sri Petaling.. Harap kau leh hadir lah kat situ. boleh kenal lagi agama dengan lebih mendalam @ mengenali Allah.. 27.5.. Ustaz Azhar Idrus punye ceramah dekat Masjid Negeri, Shah Alam.. Harap aku dan kau semua dapat pergi situ la. Best kot, aha. aku pun da 4 kali terlepas.. harap yg ke-5 ni rezeki aku la.. dan korang semua. mudah-mudahan.. Bak Kata UAI, tak kisahlah kau mat rempit ka, mat moto ka, mat rock ka, mat gusti, mat bola ka apa ka.. tetapi mesti kembali kepada fitrah juga.. iaitu.. Agama Islam. aha. jadi. meh le dtg dgr kuliah agama kat masjid or join org tabligh nye majlis... selalunya depa buat lepas maghrib iaitu Majlis Fikir atas Iman & Amal.. byk faedahnye woo. aha.. Semoga dipermudahkan.. :)

5 Comment:

Outbound di Malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

syima said...

assalamualaikum.. bro dimanakah anda? mengapa senyap sje? lme bebenor hang menyepikan diri.

MIN03RITY™ said...

terlalu lama. haha.. [wa'alaikumussalam :)\

Post a Comment

Just leave what you want too.. It Doesn't Matter What You Think [The Rock].

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.