Soalan Bodo 1..

Posted in: - 10 Comment
Hmm.. sorry la tanya soalan bodo ni
hehe
hmm pada pendpt korang.. npe kalau kat kenduri kahwin diaorg upah dj ?
adakah utk menghiburkan pengunjung ?
or something else ?
kat luar negara ada ke lagu-lagu yg didendangkan seperti di Malaysia ketika kenduri kahwin ???

10 Comment:

cato;patchi said...

haha aku xdpt nak jwp sbb xpenah pg kenduri kawen. betul2 ni bukan cobaan. haha :P

Tha Untouchables™ Fanatic.. Lol said...

wow..
pelik gak ko ni..
but why ?

Hood said...

x bodo pun; hebat kalau bertanye.
x perlu kot kalo ade dj?
merapik je . haha

Tha Untouchables™ Fanatic.. Lol said...

haha.. setuju gak
but pe sbb ko ?

cicakgirl said...

Dari kaca mata ku..daku rasa mereka upah dj untuk menggamatkan suasan kenduri tu walaupun ada tetamu yang bertandang menahan telinganya mendengar lagu yang diputarkan kadang-kadang terlalu kuat..Rasanya sebenarnya tak ada dj tu pun x pe..aman sikit nak makan xD

skull said...

humm..x sure..
menarikan kan tetamu kot...

Tha Untouchables™ Fanatic.. Lol said...

Aminah
-betul betul betul

Adi
-haha.. maybe..

R said...

pe kate klo ko kwen nnty ko upah badut ke
bole bg belon kn??
bru ar len dr yg len??
kn?
kn?
kn?
=P

pictachio said...

xpena terpk lak ouh.
humm..xtau la kt lua ngare ade ke x an.

tp aku ase, dj tuh xde pon xpe.

ThaUntouchable™ said...

lol..

Post a Comment

Just leave what you want too.. It Doesn't Matter What You Think [The Rock].

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.