Best Day Ever.........

Posted in: Lables: - 2 Comment

Macam-macam benda yang Puan Zanita Haji Isa @ 4 SC2 class teacher bagi masa belajar Pendidikan Islam...
baru aku sedar berdua-duaan dekat tempat awam pun HARAM
kalau nak berjumpa berdua, lupakanlah
tapi kalau nak juga...
bawa geng....
ataupun bawa adik beradik...
baru ada "kick"*


Besok ada eksperiman Naphthalene [Maaf kalau silap eja],
InsyaAllah...
hmm harap-harap kumpulan kitaorg lulus eksperimen tu....
hmm, Inilah blog kan, untuk luahkan perasaan dan segala-galanya yg kau suka....
Mungkin aku ni pendiam dekat sekolah, tak suka bergaul bebas [Memang tak suka],

[khas untuk semua]

itu sajalah yg aku nak tulis hari ni, tak banyak idealah cuma aku adalah wat/ubahsuai gambar kejap petang tadi dengan menggunakan PSD...



thank u...

2 Comment:

Anonymous said...

herm..kt tmpt awam pn haram ye...
oo..psni x le la lg..hahaa..
2 mino3,what the teachers say was rite but why sometimes we dont follow it...herm...are me included in this group???mntk2 djauhknlh...
mino3 go on with ur blogs...

MIN03RITY™ said...

hmm thanks for tha comment...
kadang-kadang kita tak sedar pun benda ni,
termasuklah diri saya sendiri...
adakah kamu termasuk dalam kumpulan ini, tepuk dada, tanya iman, pandanglah diri anda dulu sebelum anda menegur orang lain...
memang sesetengah tak ikut tapi bagi siapa yang dah tahu, tolonglah sebarkan...

Post a Comment

Just leave what you want too.. It Doesn't Matter What You Think [The Rock].

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.