First ever blog post [Intro]

Posted in: - 4 Comment
Maaflah kalau ku macam gila sikit,
banyak hal yg aku lari,
tak sangat bertangungjawab,
malas sikit je, tak banyak,
macam tulah aku...
ok.
Tujuan blog ini dibina adalah untuk melepaskan perasaan dan mendapatkan ilham-ilham baru saja,
siapa ada lagu instrumental ataupun kalau nak senang takde suara penyanyi menyanyi, hanya musik sahaja, bagitahu aku ataupun hantar kat aku dekat emel, min03powermax@gmail.com ataupun min03powermax@yahoo.com tambahan min03powermax_54@hotmail.com,
hantar saja ye....
aku berharap sangat-sangat...


Sebenarnya, aku tengah perlukan tenaga pengajar utk mengajar ku Kimia, Add Math, Biology dan Fizik...
who can help me ?????

4 Comment:

Anonymous said...

nice blog dude......

Anonymous said...

n keep it up...

MIN03RITY™ said...

thanks adi...

Anonymous said...

ceh.....,kata kat aku kurang minat smackdown....

Post a Comment

Just leave what you want too.. It Doesn't Matter What You Think [The Rock].

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.