12:58 done [GMT +8]

Posted in: Lables: - 12 Comment
Tengah malamku berasa sunyi
Aku hanya ditemani cahaya lampu terang, kipas yg membunyi dan komputer yang ku selalu guna
Membuka facebook disertai myspace, twitter, blogger dan gmail
Tidak ada siapa-siapa pun menemani aku
Akan bertambah sunyilah lagi tengah malamku

Hanya CPU, monitor dan keyboard menjadi tempat luahan perasaanku
Yang kadangkala tidak menentu
Yang selalu mengikut arus melalui saluran yang tak tentu
Membuatkan ku buntu

Jadi
Aku mencari
Mencari jalan yang akan membantu aku
Supaya aku sentiasa tidak mencari-cari
Apa yang aku impi

12 Comment:

Amirah Rashid said...

wahh, bersajak pulak :D
pergi tdo lah kalau mcm tu :DD

iAmirul™ said...

haha. dah biasa la amirah oi. check la my first poem
Mencari
post dia bulan 6 tahun 2009.. :)

daughter of roslan said...

weh!! follow aku kt twitter!!

iAmirul™ said...

dah.. :)
no 3 follower
ko follow aku gak
haha

R said...

ade yuna tepi 2
tgode aku
nk gak!!
haha
cmne ko wat???

iAmirul™ said...

oh
wat gif je
haha
nk ambik ke ???

R said...

watkn aku 1...
hehe
wat gif pon aku xrety
hehhe

iAmirul™ said...

yg mne satu ?
hehe
bagi vid and clip yg patut aku potong
nnt aku watkn.. :)

Amirah Rashid said...

adeh, baru perasan awk ckp psl sajak mencari tu
nnti sy tgk eh
MESTI tgk :D
skrg nk off, ade hal :)

iAmirul™ said...

ok.. :)

Aimi said...

cam percakapan normal pun ada gak.

boleh improvise lagi ni

iAmirul™ said...

ok sister. thanks for kritikan.. aku akn cuba lagi utk poem lain..

Post a Comment

Just leave what you want too.. It Doesn't Matter What You Think [The Rock].

Copyright © 2010 Nothing Interesting All rights reserved. Powered by Blogger .

Design by themetraffic. Blogger Template by Anshul | Funny Pictures.